Mösspåtagning 2016

Fullt upp hela dagen idag. Vaknade i panik klockan 11. Klev upp å gjorde mig iordning. Kläder, hår, smink osv. 
Sedan hämtade mamma mig vid tolv. Vi åkte ner på stan och käkade lunch. Idag blev de Kina buffé!  

Efter maten gick vi runt på stan en stund. Blev en klänning rikare. Jättefin sommarklänning! Plus att jag kommer rocka gran canaria i denna klänning! 

Efter de ställde vi oss på torget för att se studenternas mösspåtagning! Kul för dom, två veckor kvar till allvaret börjar! Om dom bara visste vad dom nu ger sig in på! 

Sedan efter de skjutsade mamma upp mig på jobbet. Jobbade några timmar tog sedan bussen hem. Tog bilen och åkte å hämtade Wiktor! Sedan kom vi hem och åt. Har precis duschat nu och provat min nya klänning! 

<3


Dålig bild men så ser den ut på.


Jag efter en fullspäckad dag! 

Kommentera här: