Gran Canaria och major life change typ

Jaa, alltså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Sedan sist har massor hänt i alla fall. 
 
Tänkt flera gånger att jag ska skriva men lessnar snabbt då jag inser at jag inte har något spännande å berätta typ. Men nu då...
 
Jobbar nu på Lindgården.Timvik föst men går på schema sedan slutet på April.Ska jobba hela sommaren så jag kan va ledig i sluet av året och början på nästa. Vi åker nämligen den 30 Demeber 2016 ill CRAN CANARIA!
Svärfar betalar boende och mat. Bätre kan de typ inte bli. 
 
Så:
 
-Jobbar på Lindgården
- Åker till Gran canaria i December
- Varit förlovade i 3 år! 
- Lillebror tar studenen Juni 2016
- Major life change in December (också)
 
 
 
I helgen jobbar jag i alla fall. Idag lrdag 8:00-16:00 imorgon delad 7-12 sen 16-21 
Näsa helg ledig fredag-söndag
 
Men nu ska jag sova ska upp tidig imorgon! Puss och natiti natti

Kommentera här: