En ledig tisdag

En ledig tisdag idag så hunnit med mycket. 

Jag har en tendens att börja rensa hyllor lådor och skåp när jag egentligen tänkt städa. Med städa menar jag dammtorka, dammsuga och torka golvet. Ni vet det vanliga. 

Så idag startade jag med att tvätta. Va ner på stan och befriade Gina en stund. 
När jag kom hem hängde jag tvätten. Började städa men fastna någonstans där när jag skulle lägga undan alla kläder som låg framme och vips så hade jag börjat rensa en av garderober. De ledde såklart till att jag började rensa de andra två också. Hittade iaf Wiktors badbyxor som vi konstaterade han inte hade några för inte allt för länge sedan. 
I alla fall blev nyss klar med garderoberna så just nu är de dammtorkning, dammsugningen och att torka golvet kvar. Klockan är 17:45 i alla fall nu så de få vara bra för idag.

Nu ska jag uträtta lite ärenden via datorn! Sen hoppas jag de inte är alltför lång tid innan Wiktor slutar så jag kan hämta honom så vi kan äta! 

Imorgon ska jag luncha med mamma också sen jobba 16-20.
Jobb torsdag också 16-20 sedan har jag helg tre dagar. Inget planerat i helgen men det är inte helt ovanligt, men allt kan hända än. 

På söndag är det i alla fall morsdag så läju åka hem till mamma då. Sedan är de en liten Sunny Bunny som fyller 2 år också på söndag! 

Och om precis två veckor imorgon finns de en liten Millian som fyller 1 år! Tiden går så himla fort tycker de va nyss jag träffade den lilla krabaten helt nykläckt på sjukhuset. Åh!!! 

Ang mitt inlägg om drömmar igår hade en livlig dröm inatt också men bara de att jag inte kommer ihåg den nu. 

I alla fall. 

Kolla in mittenhyllan ha två rosa myssresser (byxor och tillhörande kofta). Nä nå åter till mina ärenden på datorn! 


Kommentera här: