Dröm- natten mot 23/5 2016

Positivt graviditetstest

Jag tog et graviditetstest. De va positivt. Men de sig ut som en spruta så man typ "samlar upp urinen" i och då visas det på en skärm antingen "gravid" eller "inte gravid". Så visar den "gravid" och mina ögon blir tårfyllda (vet inte om de va av lycka, skräck eller olycka osv). Men i alla fall "gravid" då som sagt. Så i drömmen skulle jag gå ut (från toan) och berätta för Wiktor men sprutar ut urinen (vet inte varför va väl äckligt å gå runt men en spruta med urin). Men då stod det plötsligt först "inte gravid" och sedan värsta ERROR typ. Sjuk!
Så fick panik på grund av att nu skulle han inte tro mig. Försökte fylla sprutan på nytt men precis som med vanliga grav test kan man inte ta dem vå gånger. Aa sjuk i alla fall och så verklighetstroget så hade smått panik när jag vakna då jag inte riktigt visste om de va sant eller inte. Någon som vet vad det betyder. Låt mig även påpeka att det hela ämnet om barn är en dröm som i olika slag dyker upp ofta ibland flera gånger i veckan sen kan de gå en månad utan och sen en gång i veckan i flera flera månader och så vidare.


 
Gogglade en sväng nu på morgonen men hiade ingen förkaring på min dröm. Men som vanlig en av mina livliga, veklighestrogra och sjuka drömmar! 
Måste sluta drömma innan jag tror all jag drömmer är verklghet! 
 
Nu ska jag göra mig iordning inför jobbet i alla fall och städa upp lite här. Måste åka senast 15:30
 
Om någon ha nå svar på min dröm eller vet nån sidan som kan förklara snälla länka den i en kommentar eller något. Börjar bli trött på denna fantasiverklighet mina drömmar bjuder på. 
 
 
 
 
 

Kommentera här: