Victors student

Har inga bilder från Victors student faktiskt! Men jag kan ju iaf skriva. 

Började med att vi klockan 13:00 typ hämtades upp av mamma och pappa. Åkte ner till sporthallen och parkerade bilen typ. Gick bort till Västermalm och studenten började 14:00. När alla klasser gått ut började de förövrigt regna och då skulle dom åka flak så då gick vi till stan å kollade på de! 

Efter de åkte vi hem och va hemma ett tag å gjorde ingenting till typ 17:00 då vi åkte till mamma. Där åt vi bl.a. Korv och smörgåstårta och jag drack vin. 

Skjutsade Victor till stan sedan efter mottagningen! Skjutsade hem honom på natten 03:15 också. Haha! 

Jag är också världens stoltaste storasyster för Victor fick ett stependium. Jag år syrra till "årets personbilstekniker"! Så duktig min lillebror är! 



Hannah och Anton satt på drakarna och åt glass i regnet! 


Brorsan fick pengar av oss i studentpresent så kan han bestämma själv vad han vill göra för dom. Tror kanske endel rök på krogen i helgen! Haha

Kommentera här: