Film & serier

Jag ser just nu på Greys anatomy men fick mig å tänka på vilka serier jag börjat kolla på. Med börjat menar jag tagit mig igenom första säsongen. En lista vilka jag börjat se (men inte sett klart), vilka jag sett till sista avsnittet som är avslutade och vilka jag fortfarande följer. 

Serier jag sett klart: 
Desperate housewives
The O.C

Serier jag fortfarande följer: 
Greys anatomy 
The walking dead
Pretty little liars
Prison break (ny säsong på g)

Serier jag börjat sett: 
Fear the walking dead
The 100
The 4400
The last man on erth
Dear devil
Lost
The vampire diarys
The secret cirkle
Teen wolf

Endel av dessa jag börja sett kan va avslutade men jag har inte sett klart dom kanske ska börja beta av listan istället för att kolla på pll, DHW, walking dead eller greys anatomy igen

Jag vet det saknar några serier någonstans men kommer inte på dom nu så de får vara så länge! Kanske uppdaterar om jag kommer på. 

Film serier jag följer/följt (avslutade):
Harry Potter 
The hunger games
Twilight saga
Wallander 
Beck
Johan Falk 
Maria Wern
Fast and furios

Känns som jag sett klart många fler serier. Men älta hjälper inte så släpper de nu och avslutar detta blogginlägg! 


Kommentera här: