Emilias inflyttningsfest

Igår va vi på inflyttningsfest jag, Sebbe, Linus och Olof. 
Vi käka först pizza och drack lite hos Olof. 

(Såg förövrigt också jockeboi och Jonna på stan. Snacka om att han vår kläder som drar till sig uppmärksamhet. Iaf jackan han hade.)

Sen vid 19:00 typ gick vi till Emilia. Förfestade där en massa jag och mitt lag vann en flaska champagne faktiskt. Vid 23 kanske klockan va drog vi på krogen. Tog en stämpel på Oscars. En drink på udda och sedan tillbaka till Oscars. 

Drack massa och hade jättekul men jag och Sebbe åkte hem vid två. Då bjöd Sebbe på korv också med senap och ketchup som resulterade i att jag vaknade imorse med senap i håret. Haha! 




Trodde jag skulle möta brorsan ute med de va 23+ på Oscars. 


Blev massa snap också men de går ju inte spara satt! 

Haha 

Jag tidigare idag!

Låg halvdöd halva dagen och hade tokenenergi andra halvan så har bäddat rent. Diska upp alla glass som står överallt och städat upp en massa! Wiktor ska på dammtorka och dammsuga imorgon medan jag är på jobbet. Jobbar 12-21 imorgon sen ledig tis-ons för sedan jobbhelg! 

Kommentera här: