Juldagen 2016

 
 
I vilket fall så var de julafton igår och vi stressade hemifrån till Wiktors pappa och drack glögg sedan stressade vi därifrån till mamma och sedan vidare till Johan och Linda. 
 
Där "kollade" vi på Kalle. Egentligen väntade vi bara på sista gästen. När han kommit så åt vi vilket som alltid va svingott. På min tallrik hittar vi:
- Leverpastej
- Potatis
- Prinskorv
- Lax
- Julskinda
- Janssons frestelse
- Äggmimossa (eller what ever it is)
- Senap
- Ägg med räkor+extra räka
 
 
Senare ikväll ska vi upp till Kerstin och äta och fira jul med dom också. Så ska Sebbe få sin julklapp. Irené och Kerstrins julklapp är beställd men har inte kommit än. 
 
Vi fick i alla fall lite julklappar igår. Jag fick: 
- Jacka (mamma & pappa)
- Halsband (mamma & pappa)
- Power bank (Victor)
- Parfym (Linda)
- Pengar (Farmor & farfar)
- Plånbok (Wiktor)
 
Roligast av allt är att de som fick presenter av oss Victor och Johan va nöjd med sina. Johan fick VR-glasägon och Victor fick träningshandskar, träninsredskap och en telefonhållare typ till bilen han önskat sig. Sen fick Victor en deo och shotglas också. =)
 
Idag är det bara 5 dagar kvar till vi åker till Spanien också. Har skrivit packlista och börjat packat lite men insåg nu att jag måste omstrukturera min packning litegrann. 
 
Ska göra de nu i alla fall och ta reda på tvätten i samma "syssla" innan det är dax för jul nr 3. Härligt med stor familj! =D
 
I alla fall lite bilder på julklapparna:
 
 
 
 
 
 
 
Detta är Wiktor present från min mamma & pappa! =D
 
Nä åter till packningen nu!

Kommentera här: